Lira dos Betas no Blog #9

sábado, 17 de abril de 2021

 

 
Por: Rienne de Clairmont

 Poema originalmente publicado no Lira dos Betas.

Take me Away

 

Take me away.
Take me away from all the lights.
Take me away from all the noises.
Take me away from everyone.
Take me away from the nightmares.
Take me away from my screams.
Take me away from my pain.
Take me away from my reality.
Take me to a fantasy.
Where I can be happy with you.
Where my nightmares are beautiful dreams.
Where all the darkness is light.
It doesn’t have to be far away.
Your arms are enough.
Your heat is enough.
Your light lightens me.
You make me wanna live. 

Um comentário:

  1. I want those arms and that heat. It's warming to read a poem like that, the desire to live is not inside us in some cases. Your poetry make me wanna live <3

    ResponderExcluir

O blog da Liga é um espaço para ajudar os escritores iniciantes a colocarem suas ideias no papel da melhor maneira possível.



As imagens que servem de ilustração para o posts do blog foram encontradas mediante pesquisa no google.com e não visamos nenhum fim comercial com suas respectivas veiculações. Ainda assim, se estamos usando indevidamente uma imagem sua, envie-nos um e-mail que a retiraremos no mesmo instante. Feito com ♥ Lariz Santana